TIP BLOGGER - JAK NA ODKAZ NA BLOG V KOMENTÁŘÍCH


An overhead shot of a cup of coffee, a notebook and a keyboard on a wooden desk


Pokud rádi komentujete ostatním články, ale chtěli byste za váš komentář přidat svůj blog, na který ostatní jen kliknout, tak zkuste následující:




POSTUP:


<a href="http://www.veronicas-life.com/">Veronicas-life</a>
Zkopírujte si celé pole. Do místa, které je označeno červeně, si zkopírujte váš odkaz blogu. Do místa, které je označeno zlatě, napište text, který chcete, aby se zobrazilo čtenářům (Název blogu)
A to je všechno. Není to tak těžké, jak se to na první pohled může zdát. 
Teď už jen stačí si vždycky zkopírovat ten Vás vytvořený odkaz a vložit ho pod komentáře. Můžete to zkusit hned u mě :)
Doufám, že to někomu pomohlo. 

Komentáře

  1. pekný článok so super typom, ale ( a ) s konečným ( /a ) je samostatný príkaz, takže nesmie byť ako ( ahref ) dohromady, ale ako ( a href ) ako samotný príkaz, nakoľko ( a ) môže mať ďalšie podpríkazy, ako ( a href="" name="" rel="" ...) a iné :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Super tip, zrovna jsem ho nedávno hledala, protože jsem nevěděla, jak na to :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju, děkuju, děkuju :D Vždycky se mi to líbilo, potom totiž hned celý komentář vypadá lépe, akorát jsem nikdy nevěděla, jak na to.

    maja hampeisova

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozně ti děkuji za tip. Vždycky jsem přemýšlela jak to udělat. Ještě jednou díky.
    Stylová Zrzka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat