O čem psát?





Poslední dobou jsem skoro úplně přestala sledovat beauty a fashion blogy a i videa na youtube, protože mi přijde, že je toho celý internet i se mnou už přeplněný. Hlavně tím nechni nikhoo urazit. Prostě mě to jen přestalo bavit. 


I já jsem dřív psala nějaké recenze, dělala jsem něco jako outfit dne... Jenže jak říkám, je toho všude spousta a já se poslední dobou chci směřovat někam jinam. Celkově mi přijde, že tento svět žije skroo víc virtuálně než reálně. Ale já už to chci delší dobu omezit. A kde začít než u sebe?

Celkově mě blogování baví, protože se zde můžu vypsat, a když mám psací náladu, tak to jde skoro samo. Když náladu nemám, tak nepíši. I kdyby to měl být měsíc, dva a měla bych se přemáhat a vymýšlet témata, tak nebudu. 

Nechci psát blbosti jen kvůli tomu, abych na svém blogu přidala nějaký článek, ale chci , abych si za svými články stála. A taky že stojím !

Chci víc psát takové ty články o životě, takové to, že se zde vypíši. Takové to, že zde dám svůj názorový článek na nějaké téma, a pak se o něm můžeme pobavit :)


CHCI PSÁT O OPRAVDOVÝCH VĚCECH. O TĚCH NEJVÍC DŮLEŽITÝCH ♥

  

/Jen mě zajímá, jestli čtete beauty a fashion blogy, nebo raději blogy o něčem jiném/


Komentáře