Tetování, piercing






Zdroj
Ještě předtím, než začnete číst tento článek, tak vás upozorním, že na tetování mám jiný názor, než většina z vás. Že tímto článkem možná někoho z vás pohorším. Proto prosím, pokud vám vadí jiné názory, raději nečtěte. Určitě nechci nikoho nijak urazit. . .



zdroj
Tetování je v dnešní době velmi velká modní záležitost. Poslední dobou je to velký trend, který nosí více a více lidí. Dřív měli tetování jen kriminálníci. Dnes má tetování skoro každý druhý. Vlastně by mě docela i zajímalo, kolik populace tetování má.

Všude vidíme plno lidí s tetováním. Někdo má nenápadné tetování, jiný má potetované celé tělo. 


OTÁZKOU JE PROČ SE LIDI NECHÁVAJÍ VŮBEC TETOVAT?



Většina tvrdí, že pro mě má tetování nějaký význam, že je to nějaká vzpomínkou, nebo se jim to také třeba jen líbí. 


Dle mého názoru a prosím neberte mě zle, je tetování, piercing i různé jizvení těla démonické. Lidé se stanou jejich vlastníky a plní jim služby. 


K tetování, piercingům, a jizvení těla nutí člověka démon

ČLOVĚK NEMÁ KLID ( MÁ NEUSTÁLÉ NUTKÁNÍ) DOKUD SI TO TETOVÁNÍ NEBO PIERCING NEUDĚLÁ. 


Tím se dostane do zajetí do vlivu démona, který mu dále ovlivňuje život- samozřejmě ve smyslu zlém...


Dříve v pohádkách se člověk upsal krví ďáblu. Teď se člověk dostane pod moci ďábla přes tetování. 

Zdroj

"NEBUDETE SVÁ TĚLA ZJIZVOVAT PRO MRTVÉHO ANI SI DĚLAT NĚJAKÉ TETOVÁNÍ"
(Leviticus 19:28)

Někteří chtějí tetováním vyjádřit svou identitu-nebo dát najevo,že si se svým tělem můžou dělat co chtějí. Ale je to správné?
Četla jsem také pár článků, a viděla videa, dokumenty, že lidi, co si nechají tetovat celé tělo říkají, že mají nutkání si udělat další. Že nemají pokoj, dokud nemají další a další "tetovačku" na těle. Že je něco nutí.... 

Zkuste se zamyslet nad tím, proč vlastně potřebujete tetování? Proč o něj tak moc stojíte? 

Nemělo by to být kvůli tomu, že je teď moderní, ani že chcete ukázat do jaké skupiny lidí patříte. Ono je někdy těžké odolat těm trendům, ale nebuďte ovce, a nedělejte si to tetování. Buďte sami sebou! 
Vaše pocity z tetování nemusí a většinou ani nejsou trvalé, jako samotné tetování. 
A věřte, že nic není tak důležité, abyste si to museli nechat vytetovat na těle. 
Docela jsem zvědavá, jestli to někdo vidí stejně jak, já. Doufám, že ano. 
Doufám taky, že většina lidí tu pravdu najde. 


Komentáře

  1. S těmi démony to bude mít možná úzkou vazbu. Ať si říká kdo chce co chce tak já věřím na duchovno a v to že něco mezi nebem a zemí existuje. Věřím v Boha ale nejsem zastáncem jedné určité víry. Popravdě se mi tetování líbí ale odrazuje mě právě samotná aplikace a to že tetování nesmyji, tetování určitě neplánuji. Zato mě šíleně moc láká henna.

    OdpovědětVymazat
  2. Tetování mi nijak nevadí. Někdy mám chuť si vytetovat aspoň něco maličkého. Nejspíš jen pro to, že jsem toho názoru, že vyzkoušet se má všechno. Ale když přijde na věc. Váhám. Nedokázala bych žít s jedním obrázkem do konce života. A možná to je i jeden z důvodů proč se lidé nechávají tetovat opakovaně. Možná pro to, že se nechtějí dívat dokonce života na to samé a tak mají potřebu mít stále něco nového, když se toho starého nedá "zbavit".

    OdpovědětVymazat
  3. Pamatuji si, že když mi bylo zhruba 13, chtěla jsem si na lopatku nechat vytetovat andělská křídla, ale o pár dní mě to přešlo, za což jsem ráda. Jak říká moje mamka s babičkou, nejsme od toho, abychom chodili po světě počmáraní, což je pravda. To, že se to někomu líbí teď, neznamená, že za 60 let to pro něj bude pořád in. :) To samé piercing, hlavně co mi vadí, je to, jak někdo má ty kroužky v nose a vypadá jako kráva na louce.

    OdpovědětVymazat
  4. Já teda nejsem zastáncem ani tetování ani piercingů. Přijde mi, že pěkná a přirozená holka se nechá potetovat a propíchat, aby vypadala drsnější a okolí ji obdivovalo. Jako jedno menší nenápadné tetování je OK, ale takové ty extrémy se mi teda nelíbí.
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  5. tetovanie mám zatiaľ jedno, má to pre mňa význam, ale nedala som si o že to je IN, tetovanie bolo aj v minulosti aj teraz je (nikdy som nad tým takto neuvažovala, ako ty a už vôbec odcudzovať za to ľudí :D) to že si dá niekto trápne pierka alebo volániky vytetovať poprípade labky tak to mmmm nech :) nikdy som sa tak n a to nepozerala ako z tvojej stránky, plánujem aj iné tetovanie po tele, ale si to musím poriadne premyslieť, šak nech vnúčatá majuú potetovanú babičku :D

    TeenMummy

    OdpovědětVymazat

Okomentovat