Fotoobraz - Tiskařík



 Ráda bych Vám představila stránku Tiskařík.cz, kde si můžete nechat udělat jakýkoli personalizovaný produkt dle vlastního přání (fotoknihu, fotoobraz, fotokalendář nebo hrníček s fotkou). 


Výsledný produkt poté můžete věnovat babičkám, tetám jako dárek nebo si ho vystavit doma v obýváku, ložnici nebo pokojíčku. 

Každoročně dělám fotoknihu, abychom měli vzpomínky za uplynulý rok. Také každý rok dáváme babičkám dárek ve formě fotokalendáře - kde vidí naše fotky za uplynulý rok a hlavně naši dcerku.


Ale tentokrát jsem si mohla vybrat v rámci barterové spolupráce jakýkoli produkt na Tiskařík.cz, tak jsem si vybrala a ráda bych Vám představila fotoobraz  naší rodiny. Vytvořila jsem ho na této stránce.

Fotoobraz si můžete vybrat v libovolné velikosti. Na plátno můžete dát i více fotek. Vytvoření fotoobrazu je jednoduché, stačí mít vybranou Vámi zvolenou fotku. Nezabere Vám to víc, než několik minutek. 

Já vybrala rozměr 60x40 a jsem s rozměrem spokojená. Není moc velký ani malý. 

Fotoobraz je natištěn na plátně, jednoduchý vzhled, bez lakování. 

Plátno je nataženo na nemořeném, dřevem vonícím rámu.

Na obraz jsem se moc těšila. Tisk vypadá kvalitně, jediné co bych vytkla je, že je obraz trošku tmavší - bohužel je to ale spíše moje chyba, měla jsem se podívat lépe na vybranou fotku. 

Ale i tak se nám obraz moc líbí, a určitě si ho necháme pověšený u nás v obýváku. 

Fotoobraz přišel hezky zabalený do fólie a také do kartonové krabice, takže se naštěstí nikde nic neodřelo, za což dávám plus. 

Celkově jsem se stránkou Tiskařík.cz velice spokojená a pokud hledáte, kde natisknout kvalitní fototobraz, fotoknihu nebo si jen vyvolat fotky, mohu tuto stránku doporučit. 

Určitě mi dejte vědět, jestli tuhle stránku znáte. Jestli jste s produkty spokojení a co u nich nejraději objednáváte. 


Já děkuji za možnost spolupráce a jsem ráda, že nám obraz dělá radost ♥


Komentáře

  1. Fotoobraz je moc pěkný, určitě bude v obýváku krásný :)
    Já stránku znám, příteli jsem tam k výročí nechala udělat pexeso s našimi fotkami a je moc povedené :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný fotoobraz 🙂. Věřím, že v obýváku vynikne a najde to pravé místo. O Tiskaříkovi jsem se dozvěděla na blozích od různých blogerek, ale zatím jsem si tam nic neobjednala, ale ten fotoobraz vypadá velmi dobře a kvalitně! 😊

    OdpovědětVymazat

Okomentovat