I sny se dají plnit. Doufám.



V Novém roce se snaží každý vykročit tou správnou nohou, aby měl celý rok úspěšný, skvělý...

Já nevím, jestli jsem vykročila tou správnou, ale doufám v to. Co chci tímto článkem říct? Asi jen to, že nezáleží jestli děláte ta správná rozhodnutí dle všech, ale dělejte je správná pro sebe. Neposlouchejte ostatní, co vám říkají, nedělejte to, co všichni, ale dělejte to, co sami chcete. Protože vy, jen vy se pak za rok ocitnete v dalším novém roce a jen vy a nikdo jiný se může podívat na to, co v tom minulém roce udělal... co v tom roce stihl udělat... ať už jsou to ty správné kroky nebo špatné, je to jen na vás...

Zkuste změnit vše, co chcete. I když je to jen váš sen, který si myslíte že se nikdy nemůže uskutečnit. Tak to zkuste. Všichni si teď řekněte něco, čeho nebo co byste chtěli v tomto roce dosáhnout nebo stihnou... a zkuste na tom pracovat. Tak jako i já mám své sny, které se budu snažit uskutečnit, tak i vy máte ty své. Pojďme je společně uskutečnit.


NEŽIJTE TAK, ABYSTE POSLEDNÍ DEN V ROCE CHTĚLI DOHNAT SPOUSTU VĚCÍ.

NEŽIJTE TAK, ABYSTE LITOVALI TĚCH VĚCÍ, KTERÉ JSTE NESTIHLI UDĚLAT.

NEŽIJTE TAK, ABYSTE NA KONCI ROKU ZŮSTALI SAMI.

NEŽIJTE TAK, ABYSTE NA TEN ROK NEVZPOMÍNALI RÁDI.

ŽIJTE TAK, ABYSTE LITOVALI TĚCH VĚCÍ, KTERÉ JSTE ZAŽILI A KTERÉ UŽ SI NEPAMATUJETE, PROTOŽE JICH BYLO TOLIK.

ŽIJTE TAK, ABYSTE PROŽILI POSLEDNÍ A ZÁROVEŇ PRVNÍ DEN V ROCE S TÍM, S KÝM CHCETE.

ŽIJTE TAK, ABYSTE SE TĚŠILI Z KAŽDÉHO JEDNOHO DNE...

...A PROTO BUĎME RÁDI ZA KAŽDÝ DEN...♥



Komentáře

  1. Já jsem se svým životem spokojena. Sice je fakt že bych pár věcí vyměnila ale hold tak to je a musíme brát věci tak jak s životem přijdou a nedělat z komára velblouda :-) Jinak hezky napsáno, přesně má slova.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký s motivující článek ! Snažím se k tomu novému roku přistupovat podobně, tak snad se nám podaří vše co budeme chtít ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný článek a hlavně motivující, po přečtení jsem se na chvilku zamyslela a vím, že někdy jsem třeba protivná a na konci dnes si řeknu, že to bylo úplně zbytečné, takže se budu snažit být pozitivní a nebudu brát věci tak vážně, mám kolem spoustu super lidí a těch se budu držet a ty co mě rozčilují nebudu brát zase tak vážně!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Týmto článkom si ma poriadne nakopla. :)
    http://www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. jéj krásne napísané :) ♥ , prajem aj tebe šťastný nový rok hlavne veľa úspechov a úsmevu ;) !

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat