KRABICE DÁRKŮ

Poslední dobou hodně přemýšlím. Vánoce jsou za dveřmi a od té doby, co jsem se stala maminkou a mám malé miminko, se mi změnily priority. Né že bych dřív byla na ty materiální věci, ale teď tak nějak víc přemýšlím nad tím, co je opravdu důležité.

Tím, že budou letos Vánoce pro nás takové jiné, protože je poprvé budeme slavit ve třech, jsem si tak nějak uvědomila, že vlastně pod tím stromečkem nic nepotřebuji.

Takže jsem se letos rozhodla, že místo, abych dárky dostávala, budu dárky darovat. Udělá to radost dětem, které by jinak pod Vánočním stromečkem měli prázdno, tak také mně, protože dělat radost je prostě krásné.

Tím chci říct všem, kteří si taky nic nepřejí, že bychom mohli všichni společně DAROVAT.

DAROVAT RADOST TĚM, KTEŘÍ TO POTŘEBUJÍ.

Můžete dát nějaké maličkosti dětem do domova, pár věcí zanést na charitu, nebo poslat dárek pro nějaké dítě nebo můžete také samotné dítě adoptovat. Nejde o to, kolik peněz do toho dáte, ale spíš, že máte vůbec zájem se do něčeho takového zapojit.

Možná jste zaregistrovali, že existuje stránka KRABICE OD BOT, kde naplníte krabici od bot nějakými dárky, zanesete na sběrné místo a oni už dárky rozdělí dětem.

Ten Váš dárek může být a taky nejspíš bude ten jediný, který díte dostane pod stromečkem.

Ale samozřejmě existuje více stránek, my se jen zapojili zrovna tady. Tak zkuste kdyžtak pohledat, nebo si poraďte v komentářích.

Ps: Tento článek mám rozepsaný asi tak měsíc, ale dostala jsem se k němu až teď.
Takže prosím, jestli se chcete zapojit do něčeho podobného, tak neotálejte, protože se Vánoce blíží.

Doufám, že vám dělá radost dělat radost, stejně jako mě.

Tímto vám přeji krásný vánoční čas, s těmi nejmilovanějsímo po vašem boku ♥

Komentáře