MOJE PÉČE O PLEŤ

Bars of handmade soap on a platter



Dříve jsem byla ten typ člověka, který toho chtěl mít moc. Čím více, tím lépe. Jenže ono to tak vlastně vůbec není. Konečně jsem vytřídila produkty, které jsem nepoužívala a už mám jen ty, co mám ráda. A o ty se s vámi podělím.
Mám docela ráda přírodní pečující kosmetiku, ale určitě to nejsou všechny produkty. Hodně jsem si ale oblíbila značku MANNA mýdla (není to reklama- i když bych se tomu nebránila ;))
K těm mýdlům chci ještě říct, že mají více druhů – na každou pleť jinou. Je potřeba si vyplnit dotazník a potom vám vyjede mýdlo určené přímo vám. Nebo zkuste co se vám líbí a uvidíte.
Manna mýdla také trošku štípou do očí, takže pokud jste na tohle citliví, tak vám je nedoporučuji. Mně to ale nevadí, jelikož se snažím mít oči zcela zavřené, takže mě většinou ani nic neštípe.
RÁNO
Pleť si vyčistím Manna mýdlem – používám buď RŮŽOVOU ZAHRADU nebo MÝDLO EBEN.
Poté pokud někam jdu, tak si dám nějaký krém na tvář – momentálně mám už druhý z Lidlu. Takový modrý a je super.
Pokud nikam nejdu a jsem doma, tak si pleť natřu přírodním bambuckým máslem (po něm se ale budete lesknout)

VEČER
Už skoro pokaždé se odličuji nebo si pleť čistím ve sprše. Je to nejjednodušší a zároveň nejrychlejší způsob odličování, který jsem do té doby znala.
Dříve jsem používala tamponky s nějakou micelárkou, ale vždycky jsem jich spotřebovala moc, aby moje pleť byla úplně čistá a také mi to trvalo dlouho. (Sice ještě mám v zásobě micelárku i tamponky, ale asi je vyřadím úplně z mé sbírky, protože to opravdu už nepoužívám)
Takže ve sprše používám nejčastěji MÝDLO EBEN
Občas si dám nějaký ten peeling – momentálně mám MÝDLO COCO – měl by to být peeling. Ale občas ho používám jen na čištění pleti. A na peeling si chci pořídit něco jiného, nebo si vyrobit domácí peeling z kokosového oleje, kapkou olivového oleje a cukru (nejlépe hnědého), protože tento peeling je hodně jemný.
Každý večer si poté pleť mažu opět bambuckým máslem. Jednou za čas si dám kokosový olej, ale to máslo se mi osvědčilo, takže většinou používám to.
Jednu za čas – u mě to je za dlouhý čas, protože jsem na to docela lína, si dám masku na obličej. Momentálně mám také od MannyNení špatná, jediné co mi vadí je, že je to prášek, ke kterému přimícháte trošku vody a dáte na obličej. Potom smyjete. Masku pak máte po celé vaně nebo po celém umyvadle rozprášenou.
Ještě mám nějakou masku od Oriflame, ale ty mi moc nevyhovují, přijde mi, že nic nedělají. Občas si dám tu černou, která se teď vyskytuje všude. Já ji kupovala už dávno někde na ebay tuším, takže nevím co je to za značku, ale je super.
Na rty mám buďto bambucké máslo, nebo každý večer používám oblíbený ASTRID.
Ale rty mám hodně suché a popraskané. Ostatní balzámy co jsem vyzkoušela mi rty vůbec nehydratují, jen leží na rtech.  Pokud víte o nějakém zázraku na rty, dejte mi prosím vědět:)
Jinak na pleť nic jiného z pečující kosmetiky nepoužívám, a musím říct, že mi to tak vyhovuje. Neříkám, že tohle bude moje rutina za rok, za dva nebo za pět let, ale teď cca třičtvrtě roku je, a zatím jsem tak spokojená.

Méně je totiž více. Ne naopak. ♥

Komentáře

  1. Mýdla jsem na obličej ještě nezkoušela. Co se rtů týká, jediné co tak nějak zabírá (alespoň u mě) je zázračné vajíčko od Oriflame, balzám od Palmer's a kokosový olej :/

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýdlo určitě doporučuju:) Kokosový olej mi na rty nepomáhá ani vajíčko od Oriflame:) Na Palmers balzám mrknu :)

      Vymazat

Okomentovat