OBRAZ NA PLÁTNĚ - PIXERS.CZ

Nálepka Pixerstick První jarní zelenina v březovém háji - Styly

Dneska bych Vám chtěla předat takový článek - formou recenze na jeden fotoobraz.

Když mě oslovili z Pixers.cz, že si můžu vybrat nějaký produkt, tak jsem byla moc ráda, jelikož se budeme za měsíc stěhovat a něco takového se mi zrovna hodilo.

Fotoobraz jsem si vybrala na stránce PIXERS.CZ. Na stránce si můžete vybrat buďto klasický fotoobraz na plátně, fototapety nebo různé nálepky. Já, jelikož jsem na tu klasiku, tak jsem se nerozhodovala dlouho a hned jsem vybírala fotoobraz. 



Co musím říct, že mě velice mile překvapilo byl ten velký výběr. Velký výběr všeho. Naštěstí si vše můžete vyfiltrovat podle stylů, témat, jen to, co by se vám mohlo líbit nejvíce. Od krajiny, uličky po různá makra. 

Já jelikož jsem veliký milovník přírody, hlavně lesa a bříz, tak jsem neváhala, vyfiltrovala jsem si přírodu, les a hledala břízky. Narazila jsem na absolutně krásný obrázek. A bylo vybráno. 

Vybrala jsem si tento: Rozměr 100x70 cm - takže žádný malý obrázek to není !:) 
 Co na něho říkáte ? :)

Moc jsem se těšila až nám dojde. Dorazil cca do 5 dní. Možná dřív, teď si nejsem jistá. Byl zabalený do další průhledné bublinkové fólie, takže jsem ráda, že se nijak neponičily rohy. 

Obraz vypadá přesně tak, jako na obrázku. Trošku jsem se bála barev, jestli nebudou ve skutečnosti trochu vybledné, ale naopak. Září nám přes celý obývák :)











SHRNUTÍ: 
- co se týká vybírání produktů, tak velké plus za filtrování 
- moc se mi líbí samotné stránky, vypadají moderně, jednoduše a přehledně
- velký výběr produktů
- rychlé dodání
- skvělá komunikace
- velký výběr rozměrů
- ve skutečnosti skvělá barva
- rozzáří váš byt

Malé mínus je cena, ale na druhou stranu, fotoplátno vypadá dost kvalitně, že se jen tak hned neroztrhne. 

Trošku mi chyběl nějaký osobní dopis -malá pozornost navíc. 

Celkově ale musím říct, že tuto stránku velice doporučuji a pokud hledáte nějaký fotoobraz, nálepku či fototapetu, která by vám zaplnila místo v bytě - v obýváku nad sedačkou, v ložnici nad postelí, či nad kuchyňským stolem, tak vám doma nesmí chybět Obrazy na plátně - Pixers. Skvělé také je, že můžete vybírat mezi různými rozměry - a pokud hledáte něco většího - skoro přes půl obýváku, tak to zde není problém.

Budu moc ráda, když mi napíšete, jestli tuto značku znáte a jestli doma vlastníte nějaký fotoobraz. 


Komentáře

  1. Stránku neznám, ale co jsem tak přejela, tak obrazy tam mají velmi pěkné :) A tento co sis vybrala vypadá naprosto perfektně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že jsem o stránce už na nějakém blogu četla, mají tam moc krásné věci :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny obraz, verím že nádherne spríjemní interiér :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja vzdycky chtela jedno takove platno s myma kockama, tak se urcite podivam! :)

    www.cityscape-bliss.com

    OdpovědětVymazat
  5. tak tej je naozaj krásny!
    a produkty na stránke... zamilovala som sa a neviem sa odtrhnúť od krásy všetkých tých tapiet a obrazov a úžasných vzorov! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. To foto je nádherný. Miluju lesy, takže tohle je pro mě jako pohlazení na duši. :3 Stránku jsem neznala, ale jsem ráda, že jsem se o ní dozvěděla. :3

    ichi :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. S obrazem jsme spokojení, a každý ho chválí - takže doporučuju ! :)

      Vymazat

Okomentovat