Oblíbenci za poslední dobu

Po delší době jsem tady s oblíbenci, kteří mě uchvátili natolik, že je chci ukázat i vám. 
Poslední dobou se snažím používat více a více přírodní kosmetiky, protože nechci na sebe dávat samé chemikálie. 



1. ŠAMPON BIONE COSMETICS KERATIN




Tento šampon kupuji na notinu, a za nějakých 60 korun - takže za vyzkoušení určitě stojí. 

Musím říct, že jsem překvapená, jak skvělý šampon to je - stačí ho úplně malinko, a nádherně pění. Vlasy jsou po něm akorát - hebké, ale zas ne moc. Hlavně jsou po něm nadýchané, a vytvoří super objem. A to jsem už používala i šampony na objem a zdaleka neměly takový výsledek, jako tento. 

Vůně je zajímavá, mně však voní. Ve vlasech vůně ale nezůstává. Rozhodně koupím znova.



2. MASKA NA VLASY BIONE COSMETICS


Bione Cosmetics Keratin Grain krémová maska pro všechny typy vlasů
zdroj

K šamponu jsem si pořídila i tuto masku, také na notino. Stojí kolem 70,-. 

Tato maska je krémová, má hustou konzistenci a bílou barvu. Také má hodně silnou vůni - až parfémovou  - mně ale naštěstí voní. Vůně zůstává na vlasech ještě druhý den. 
Vlasy jsou vyživené, trošku jim dodá i lesk. Na dotek jsou velmi příjemné. 

Masku velice doporučuji a hlavně nikdy jsem značku Bione nepoužívala, ale musím říct, že mě nadchly oba produkty. 



3. MANNA MÝDLO

eben - čistící mýdlo na obličej s aktivním uhlím
zdroj

Tuhle značku jsem vůbec neznala, ale je to přírodní veganská značka. 
Já si pořídila mýdlo Eben - je to čistící mýdlo na obličej s aktivním uhlím. 
Doporučuje se používat na aknózní pleť. Já tu pleť mám jak na houpačce, jednou je úžasná a pak zas jak z hororu:) 

Tak jsem si řekla, že do toho půjdu - cena je cca 200,- Ale mýdlo vám vydrží dlouho. 
Používám ho každý večer na odlíčení celé pleti včetně očí. Do očí trošku štípe, ale když se pořádně umyjete vodou, tak se do očí ani nedostane. 

Pokožku vyčistí nádherně. Sice je trošku sušší, ale pokud se hned namažete, tak v tom nevidím problém. 

Je to snad nejrychlejší způsob odličování, který znám. Je to i super na cestování, protože sebou nemusíte tahat odličovač + tamponky. Ale stačí vám jeden produkt.

Musím říct, že ze začátku jsem žádné změny nepozorovala a už jsem z toho byla špatná, ale už se mi pleť pomalu zlepšuje. Takže rozhodně mýdlo budu používat dále a taky si další pořídím. 

Na výběr mají spousty produktů - i univerzální jak na pleť, tak na vlasy. 


4. CATRICE LINKY NA OČÍ

Catrice Calligraph oční linky v peru
zdroj

Dlouho jsem používala linky od Essence, které nebyly také špatné, ale hlavě už mi vyschly. Dlouho jsem hledala, jaké linky si pořídím, protože je používám skoro denně. Tyto se mi líbily jak cenou, tak recenzemi. Musím říct, že ze začátku byl problém udělat krásnou linku, protože je štěteček opravdu malinký, jemný, ale jak si to párkrát natrénujete, tak to jde samo. 

Linky drží celý den, neobtiskávají se. Takže doporučuju. 

5. NYX LINGERIE


Embellishment

Barvu této rtěnky absolutně miluju - mám odstín Embellishment.

Rtěnky sice až tak často nenosím, ale tuto mám v kabelce stále a když mám na nějakou náladu, tak je to většinou tahle. Na rtech vydrží opravdu dlouho a barva je prostě famózní. 

Sice rty trošku vysušuje, ale pokud si je chvíli před tím hydratujete, tak v tom nevidím problém.


6. CURAPROX


Výsledek obrázku pro curaprox bílý
zdroj

Tyto kartáčky znáte asi každý. Já si nedávno po delší době koupila nějaký obyčejný, ale hned jsem si musela koupit zase tento. Je měkký, což mi vyhovuje nejvíc. Dobře se drží. A prostě kdo ho jednou vyzkoušel, tak už u něj zůstane.

Doufám, že se vám moji oblíbenci líbili. Klidně mi napište, jestli máme nějaké společné. 

Komentáře

  1. Šampon od Bione jsem zkoušela a za mě fakt super. NYX rtěnky bych velice ráda konečně vyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říci, že všichni si neustále vychvalují vlasovou kosmetiku Bione. Já mám od nich zatím jen tělové mléko a jsem moc spokojená, takže něco na vlasy budu muset také vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Curaprox sú moje najoblubenejšie kefky. Iné už ani nepoužívam.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Okomentovat