HODINKY BÍLO ZLATÉ



Tyto zlato - bílé hodinky jsem měla možnost vyzkoušet v rámci spolupráce s eshopem postovne zdarma.  Za což jim moc děkuji.

Hodinky už mám pár dní doma a tak jsem se rozhodla, že o nich napíši takovou menší recenzi.
Když jsem si vybírala tyto hodinky, tak jsem měla trošku obavu, že budou působit strašně lacině, jelikož jsou kolem kamínky a mají zlatou barvu. Ale musím říct, že jsem byla příjemně překvapena, když jsem hodinky rozbalila.

Hodinky vypadají docela bytelně, takže by se po měsíci nošení nemusely zničit. Kamínky také nevypadají nijak lacině a zatím mi drží všechny, což doufám, že ještě nějakou dobu držet budou.

Mají bílý řemínek, čehož jsem se taky trošku bála, protože jsem dosud nosila jen černé. Ale musím říct, že to na ruce vypadá moc hezky. Tak čistě, trošku i elegantně. A hodí se tím pádem na spoustu příležitostí.

Hodinky na ruce nijak netlačí, takže se dají nosit často. I když nevím, jestli bych je doporučila na každodenní nošení (kvůli kamínkům a zlaté barvě)

Jejich cena také na eshopu není nijak velká, takže si je může dovolit skoro každý. Na druhou stranu nečekejte kvalitu hodinek za dva tisíce:)

Co mi na hodinkách trošku vadí, že jsou trošku vyšší - z boku to jde vidět - viz foto níž.


Pokud nejste na zlatou barvu a na třpytící se kamínky, tak pro vás hodinky asi nebudou tolik vhodné, ale naopak mi přijdou takové jiné, než klasické.




Ale musím říct, že jsem s hodinkami zatím moc spokojená. Opravdu jsem od nich nečekala tolik.

Klidně můžou být fajn i jako dárek na Vánoce:)

Pokud se mi do pár týdnů rozbijí, tak tu určitě dám další vyjádření :)






PS: Hodinky po pár měsících změnily barvu a tak šly do koše :)

Komentáře

  1. Tento eshop znám ale zatím jsem si nic neobjednala. Hodinky jsou krásné, mě se moc líbí že jsou zlaté s bílým řemínkem. Je mi jasné že budou bůhví jak kvalitní ale za tu cenu proč ne. Já mám doma spoustu hodinek, jenomže mi v nich došla baterka a já jsem hold lenochod dojít si ji vyměnit.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento eshop mám velice ráda a tyhle hodinky vypadají dosti dobře :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Eshop znám ale nikdy jsem na něm nenakupovala. Hodinky vypadají jednoduše a moc hezky :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Ty hodinky jsou hezký :) Já sice na kamínky úplně nejsem, ale tyhle hodinky vypadají celkově elegantně :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat