V DEN VAŠÍ SVATBY




Průběh svatby v odrážkách. Více jsem o svatbě psala TADY a TADY Budu ráda, když navštívíte i tyto články, jelikož se v každém článku dozvíte něco nového 











-nevěsta se od rána chystá u kadeřnice, a kosmetičky. 


- ženich se chystá u rodičů doma

- poté jde ženich vyzvednout svatební kytici a kytici maminkám

- nevěsta se obléká do šatů

- ženich zdobí s pomocí ostatních auta

- oba si nesmí zapomenout občanské průkazy, nějaké peníze (na zaplacení obřadu) a snubní prsteny - bez toho se svatba nemůže konat !

- ženich přijíždí k nevěstě

- přivítání

- oba jedou každý jiným autem na místo určení

- buď se jsou fotit před obřadem, nebo po obřadu, nebo také až po obědě

- na místě určení, tudíž na místě obřadu, se nějak prokážete občankami, někdo vám vysvětlí průběh

-čeká se na váš čas

- obřad

- první manželský polibek + prsteny + přípitek

- podpisy

- gratulace

- veselka až do rána + foto ♥


MILUJTE SE CELÝ ŽIVOT TAK MOC, JAK JEN MŮŽETE ♥



Komentáře

  1. Super článek i když jsem spoustu věcí věděla, protože máme v rodině nějakou svatbu, co rok na jaře nás čeká další a pak už jsem na řadě já :).
    Beauty by K. - na mém FB najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, děkuji za článek. Mám na vás dotaz ohledně prstýnků. Máte zkušenosti s těmito stránkami: https://www.aurellio.cz/snubni-prsteny-z-bileho-zlata/? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, dívala jsem se na spousty stránek s prstýnky, nakonec jsme ale vybrali osobně ve Zlíně. Je lepší si je odzkoušet, i kvůli velikosti, ale také může prstýnek na fotce vypadat jinak, než potom na ruce :)

      Vymazat

Okomentovat