Moderní styl - hoďme za hlavu a opravdu žijme


Poslední dobou mi přijde, že každý druhý člověk žije více online než offline. Spousta lidí má blog nebo youtube kanál.

 Ale celkově nemají ostatním ani co předat, jejich blog nikdo nečte, a tak si každý týden vytvoří nový. Dělají to jen kvůli tomu, že to je in. A i na youtube scéně je teď spousty nových lidí, co chtějí natáčet, protože je to velice moderní. Natáčí ale stále to samé dokola. 

Holky točí beuaty videa, hauly, spotřebované produkty, vlastně všechno, co mají doma a co používají. 

Kluci zase točí různé hry a pokud ne to, tak vlogy, či další capiny. Čím větší blbost to je, tím to má většinou více zhlédnutí. 

Ale řekněme si na rovinu, co nám tyhle videa, či blogy dají ? To, že chceme mít spousty kosmetiky, hadříků, které nikdy neunosíme, a nespotřebujeme, či mít v ruce stále kameru, a rychle nahrát všechno, co děláme,jenom proto, abychom to pak nahráli na youtube, a čekali na ty reakce lidí? 

Spousta lidí si pak ani ten krásný okamžik neužije, když musí myslet na to, aby byla správně nastavená kamera...

Já jen chci říct - 
Zkusme, zkuste psát o něčem jiném, o tom


JAK ZMĚNIT SVĚT. JAK BÝT LEPŠÍ, O TOM JAK UDĚLAT OSTATNÍ ŠŤASTNÝMI.


ŽIJME TEN OPRAVDOVÝ ŽIVOT. TEN CO DŘÍV ŽILI NAŠI RODIČE, PRARODIČE ... 

ŽIJME ŽIVOT TAK, ABYCHOM SI HO UŽILI HLAVNĚ MY. NE ABY SE NÁŠ ŽIVOT LÍBIL OSTATNÍM .

ŽIJME VÍCE OFFLINE NEŽ ONLINE. 



Komentáře

  1. Skvělá myšlenka :) Bohužel se z YouTube a blogování stal fenomén, a díky médiím a "snadno získané" popularitě několika blogerů/vlogerů, to chce dělat každý. V pátek jsem jela autobusem a přede mnou se dva asi desetiletí kluci bavili, že chtějí začít natáčet na YT, ale v angličtině, protože v Čechách prý nemají šanci na úspěch. A když se jeden zeptal druhého, co umí říct anglicky, odpověď zněla "jelly beans a PewDiePie". Nechci nijak moralizovat, ale prostě... :D Připadám si, že jsem žila v úplně jiném světě, a to jsem jenom o pět let starší, než oni!

    maggiemauve.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Já třeba blog píšu od nějakých třinácti a dělám to, protože mě to naplňuje pouze v době, kdy nemám do čeho doma píchnout a snažím se na blogu lidem předat nějaké zkušenosti či tipy. Nikdy mi nešlo o to, abych měla doma tunu dekorativní či pečující kosmetiky, kterou v životě nespotřebuji, a to samé i s oblečením. Radši budu mít méně, ale za to kousky, které se dají kombinovat než něco, co mi bude ležet ve skříni a poté to stejně ze šatníku vyřadím. V dnešní době to je fenomén, který se tu nějakou dobu udrží a poté zase upadne. Nedávno můj 6 letý bratr přišel s tím, jestli bych mu nemohla vysvětlit, jak se nahrávají videa na youtobe, že by tam rád přispíval videa.. když jsem o tom mluvila s mamkou, jestli je normální, aby dítě sedělo u tv či pc a sledovala x leté youtubery, nedostala se mi na otázku odpověď. Jsem pro, aby to lidé dělali pro koníček, ale ne jako někteří youtubeři pro zisk.

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Ja uz youtube scenu vubec nesleduji. Celkove nemam rada ty youtuberky a blogerky ktere to delaji za ucelem zisku. Podle me takovy clovek nikomu nic ze svych zkusenosti nepreda. Zivot jakym zily babicky uz nikdy zit nebudem a ani to nejde. Doba se proste nejak vyviji a jde stale dopredu, takze nikdy nebude stejne tak jako driv, pokud se svet nesesype a my tak nebudeme muset zacinat zase od zacatku. Kazdopadne chce to obcas vypnout a byt schopen zit zivot i offline.

    OdpovědětVymazat
  5. celkovo na internet popri práci a domácnosti nemám toľko času, preto si dobre vyberám čo si prečítam a pozriem. Ale mnoho blogov a kanálov ma omrzelo, pri tom množstve reklám ktoré propagujú.Preto sa mi viac páčia menšie blogy :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je moc krasny clanek! Je super ze je na světe vic lidi smyslejicich jako ja :). Vnímám to stejne.
    fellienm.com

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, tento článek mě překvapil. Se divím, že ještě existují lidé jako ty :) Pěkná myšlenka! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Výstižné.
    I moje 11 letá neteř má youtube kanál a nedávno se s kamarádkou rozhodly natáčet více srandovní videa, protože jsou víc oblíbená.
    V záplavě beauty blogů se už opravdu nevyznám a slovo spotřebováno v nadpisu mě už většinou odradí od celého blogu.
    Všichni se ženou za slávou, budiž, ale ať to má nějaký hlubší smysl.
    FitBlogies

    OdpovědětVymazat
  9. Myšlenka pěkná, ale docela zvláštně pojatá. :)

    Já nic proti online životě nemám. A docela dost mi vyhovuje. Díky blogům které jsem dříve psala jsem se dotala z těžkých depresí a dokonce jsem sama sebe i zachránila před sebevraždou. Prostě jsem se vypsala a bylo mi lépe. Také jsem dřív mezi blogery měla kamarády.

    Víš... ono je to o těch lidech. Ta komunita. Přijde mi že dřív byly blogerky k sobě daleko milejší, pomáhaly si. Dnes si každý jen nadává a závidí. Místo aby si pomohly být lepší. A úspěch někomu přály. :) Ano je nepříjemné číst např.: spotřebováno a dala by se tato kategorie pojmout lépe. Ale jak? Ten kdo to kritizuje často řekne že je to otravné. Co takhle přímo pod článek dát holce radu jak o zlepšit. Protože i tohle by mohlo být dobře podané... jen chtít.

    Dřív bylo hodně in mít na netu deníček. A bylo plno pipek co to dělaly jen proto, že to bylo in. Většinou buď měla úspěch a nebo ji komunita řekla že takhle ne. Ale taky jí řekli proč ne. Dále? Když vám někdo nadával, tolik lidí hned na netu nebrečelo a hlavně... řekli si že to jsou jen lidi na netu a že si to nemůžou tak brát. :) Nadhled chybí lidem ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myšlenka je taková, že si v dnešní době každý zakládá blog, nebo klidně i dva, tři, ale stejně nemají světu ani co říct. Jen že to je in, tak si ho založí, a potom se ostatních ptají o čem by měli psát. Jde i o to, že plno "youtuberů" si celý den zachycuje na kameru, a pak místo toho, aby si užili ten daný okamžik, jako normální člověk, přemýšlí o tom, jestli stojí dobře, aby bylo dobré světlo, atd. Jen mi šlo o to, aby každý ten online svět tolik neřešil a žil více normálně,ofline. Ale jak říkáš, to vypsání se z něčeho může kolikrát člověku pomoct, to je pravda... ale všeho s mírou :)

      Vymazat

Okomentovat