FILMY, které ve mně něco zanechaly...




Zrovna jsem se dodívala na jeden film, a tak to ve mě zanechalo takové zvláštní myšlenky, že jsem si řekla, že vám napíšu článek o filmech, které mi změnily pohled na svět...

NEŽ JSEM TĚ POZNALA 

Tento film je nový (2016) a já ho viděla už 2x. Poprvé jak jsem ho viděla, tak jsem si zamilovala tu písničku, a asi tak dva týdny mě pronásledovala skoro každý den. Po dvou týdnech jsem se na tento film podívala znova, a prostě ve vás něco zanechá. 

Už jen proto, že u něho prostě budete brečet. To snad ani nejde se na tento film dodívat bez slz. 

Nechci vám tu psát děj, ale určitě se na něho podívejte. Pokud znáte film NEDOTKNUTELNÍ, tak je to na podobném principu, ale přijde mi ještě o tolik emotivní... možná kvůli tomu, že tam hrají mladší lidé to ve mě vyvolává opravdu zvláštní pocity, emoce.

K tomuto filmu se toho nedá moc napsat, protože to prostě musíte vidět sami. Jen chci říct, že nesouhlasím s názorem, že by to mělo takto skončit. Na druhou stranu nikdo nedokáže pochopit, jaké to v té situaci je. A nikomu nepřeji, aby taková situace nastala. 

Jen napíši - ŽIJ S VĚDOMÍM, ŽE MÍT MOŽNOSTI JE LUXUS ♥

UŽÍVEJTE KAŽDÝ JEDEN DEN S ČLOVĚKEM KTERÉHO MILUJETE. 

Jinak pokud se vám zalíbí písnička tak tady si ji můžete poslechnout.
Remix potom, který je snad ještě lepší tady.


TITANIC

Tento film nemusím nijak zvlášť představovat, ale zahrnula jsem ho tady, protože

 KDYŽ SKOČÍŠ, JÁ TAKY, PAMATUJEŠ?

Jen dodám, že láska je silná. Neřešte, jestli je partnerovi o 10,20 či 30 let více, jestli je bohatý nebo chudý, jestli se bude líbit ostatním. Pokud ho milujete vy, tak to je TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ. A láska vyhraje vždycky. 

ŽIVOT JE DAR A JÁ NÍM NECHCI PLÝTVAT. 

TAK AŤ KAŽDEJ DEN STOJÍ ZA TO !



PRISON BREAK (ÚTĚK Z VĚZENÍ)

Tohle sice není film, ale seriál,ale zahrnout jsem ho tu musela, protože je to můj nejoblíbenější seriál. /Popravdě řečeno se u tohoto článku cítím jako nějaká 12cti letá holka, která píše o svých oblíbených filmech. Ale co :) /

Je to seriál o dvou bratrech, vězení, o vládě, lásce...O tom,že americká vláda dokáže všechno,co jen chce, že může potopit koho chce, ale také o tom, aby byl člověk stále stejným, stále dobrým, a nebyl těmi, kteří jsou ti špatní. 
Je také o lásce dvou lidí, ale také o lásce bratrské. 

Tam jsem také poprvé, asi před 8 lety narazila poprvé na citát BE THE CHANGE YOU WANT TO SEE IN TE WORLD, který ve mě zanechal jakousi myšlenku, že vlastně pořád chceme něco, někoho změnit, ale to nejdůležitější je začít vždycky u sebe ! To je strašně důležité si uvědomit, že nikdy nezměníme svět k lepšímu, když sami budeme těmi špatnými. 

Proto

BUĎ TOU ZMĚNOU, KTEROU CHCEŠ VIDĚT VE SVĚTĚ






Komentáře

  1. Trochu mě zarazil nadpis, který zní poněkud zvláštně.. které ve mně něco zanechaly. No, první dva filmy jsem viděla. Me Before You jsem viděla poměrně nedávno a jedná se o skvělý snímek, nevím, která písnička se ti tak vryla do paměti, jelikož jich tam bylo opravdu mnoho, ale dobře. Já jsem na tenhle film sepsala i recenzi a ta taky dopadla dost dobře na to, jak nemám ráda ždímačky na slzy, ale tohle není ten případ.
    Titanic je klasika, kterou miluju. Úplně nad tím radši nepřemýšlím, to u tohoto filmu nejde takhle brát, ale fascinuje mě samotný příběh té lodi a tenhle film u mě vždy vede. I když zrovna zmíněná věta Ty skočíš, já skočím, mě moc nevytrhla.
    A co jsem ještě chtěla zmínit - Nedotknutelní je film o naprosto jiné úrovni, Me Before You mu nešahá ani po paty, ale to je jen můj názor.
    Asi jsem čekala, že si u tohoto článku víc počtu, že se dozvím trochu víc o těchto filmech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě děkuji za komentář:) No písničky z prvního filmu jsou v odkaze, takže klidně mrkni (respektive poslechni) Určitě Nedotknutelní je skvělý film, ale tak nějak mě více zaujal ten Než jsem tě poznala. Ale to je věc názoru :)
      Jinak schválně jsem nechtěla psát do podrobna obsah filmů, spíš jsem chtěla trošku nakopnout ostatní... :)

      Vymazat
  2. super výber, všetky som videla a fakt sú to super filmy. Seriál Prison Break som pozerala ako "malá" teda mala som asi 12 a vtedy sa mi to zdalo dosť drastické :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten druhý už jsem jednou viděla, za to Titanic ještě ne a ani nějak neplánuji se na něj dívat. :) Díky za tento typ článků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tý jo neznámm člověka, co neviděl Titanic :))) díky za komentář :)

      Vymazat
  4. První dva filmy jsem viděla a určitě to jsou filmy, které člověka donutí se zamyslet.. I když upřímně od Než jsem tě poznala jsem čekala ještě něco víc. Nedávno jsem dočetla i knížku, která ve mně zanechala mnohem více dojmů a pocitů než samotný film, určitě ji doporučuju :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Nedotknutelní je opravdu snímek, který se musí vidět. Zkoukla jsem 2x a je to paráda.

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny ty filmy jsem také viděla a mám na ně stejný názor.. Skvělý článek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nedotknutelní je fajn film, ja som sa na ňom aj celkom zabavila, lebo niektoré hlásky su fakt super. :)

    Na mojom blogu prebieha giveaway,budem rada ak sa zapojíš :)
    http://blogbyweilynn.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat