Co je opravdu důležité ?



Je důležité mít spoustu peněz, kosmetiky a oblečení ? To si plno lidí myslí, a také se tím řídí. Neříkám, že i já jsem to tak aspoň trošku neměla, ale poslední dobou se snažím si uvědomovat, že není důležité mít značkové oblečení, kosmetiku, a nevím co ještě. 
Dříve jsem sledovala beauty youtuberky, a stále mě lákalo si něco koupit. Sice jsem nikdy nechtěla tolik kosmetiky a ani oblečení co mají ony, protože to nikdy nespotřebují, ale člověk pak přemýšlí trošku jinak, když jde kolem Eos balzámu či Victoria Secret voňavky. 

Jenže poslední dobou jsem tyto videa úplně přestala sledovat, protože mi nic nedávají. Naopak berou čas. 

DRAHOCENNÝ ČAS. TO JE TO , CO JE OPRAVDU DŮLEŽITÉ. 

To je jedna z věcí, která se nedá koupit, stejně jako zdraví. 

Být šťastný, což je opravdu důležité, jde i bez všech dnešních denních vymožeností.

DŮLEŽITÉ JE TO, ŽE VYJDETE VEN, A JSTE ŠŤASTNÍ JEN Z TOHO, ŽE V TENTO OKAMŽIK MŮŽETE STÁT ZDRAVÍ NA ČERSTVÉM VZDUCHU NA SVÝCH VLASTNÍCH NOHOU. A JEŠTĚ NEJLÉPE BLÍZKO SVÉ MILOVANÉ OSOBY

DŮLEŽITÉ JE TO, ŽE V LEDNIČCE MÁTE JÍDLO, A PÁR KOUSKŮ OBLEČENÍ NA SEBE 

DŮLEŽITÉ JE TO, ŽE SLYŠÍTE ZPÍVAT PTÁČKY, FOUKAT VÍTR, TO, ŽE MŮŽETE NA VLASTNÍ OČI VIDĚT DAŇKY POBÍHAT KOLEM LESA, ŽE MŮŽETE NAHLAS A Z CELÉHO SVÉHO SRDCE ZPÍVAT NEBO ŘÍCT SVÉMU DRAHÉMU, ŽE HO MÁTE RÁDI. 

DŮLEŽITÉ JE TO, ŽE SI UVĚDOMÍTE, ŽE NENÍ DŮLEŽITÉ BÝT BOHATÝ, ALE BÝT ŠŤASTNÝ. 


Jen chci říct, PŘESTAŇME SE VŠICHNI PŘEDHÁNĚT, KDO MÁ DRAŽŠÍ KABELKU, KDO BYL NEJDÁL NA DOVOLENÉ, A KDO MÁ TY NEJZNAČKOVĚJŠÍ BOTY.

UŽÍVEJTE ŽIVOT BEZ VŠECH TĚCH ZBYTEČNOSTÍ, A BUĎTE ŠŤASTNÍ - KLIDNĚ I S MÁLEM. PROTOŽE KOLIKRÁT JE MÉNĚ VÍCE




Komentáře

  1. Opravdu pěkně napsané. Souhlasím a ve svém životě to takhle mám. Poslední dobou jsem se odnaučila vysedávat tolik u počítače, přijde mi to zbytečné sedět na počítači a ťukat nesmysly když čas lze trávit jinak, lépe než sezením a koukáním do přístroje.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno je to svatá pravda, ale v naší společnosti a kultuře založené na konzumu si to už málokdo uvědomuje, a když už si to uvědomuje, nežije podle toho. Být šťastný s málem je dnes rarita, ale jak krásné to musí být...
    x
    www.introvertnisvet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. A důležité je taky mít na blogu font, který podporuje háčky a čárky, jinak se i to opravdu důležité blbě čte :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já myslím, že háčky a čárky vidí všichni správně :)

      Vymazat
    2. Správně to vidí bezpochyby všichni, druhá věc pak je, jak to vypadá :) Zkus to vzít jako konstruktivní kritiku :)

      Vymazat
  4. Souhlasím, momentálně bych část svého zdraví věnovala těžce nemocnému dědečkovi, který zítra oslaví své narozeniny, aby s námi tady ještě co nejdéle pobyl, i když je to neléčitelné.. Zdraví si za peníze bohužel nikdo z nás nekoupí. A že nemám kabelku za 10.000? no a, tak ji nemám a ani ji nepotřebuji. Nebo, že nemám plnou skříň plnou oblečení, které si na sebe vezmu maximálně jednou. Radši budu mít několik kvalitních kousků. než dvacet, které po jednom vyprání mohu vyhodit. Díky za skvělá článek! :)

    Letní giveaway | Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  5. krásny článok velmi ♥ viac takýc :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat