Hledání sebe sama



Jen mám dneska po delší době náladu psát. Posledních pár dní tak nějak hledám smysl života. Ne že bych nevěděla co mě baví, a co je smyslem života, ale tak nějak mi přijde, že každý den utíká hrozně rychle, a já ním tak nějak jen proplouvám. Ale to nechci, protože život je hrozně krátký. Ale to asi každý víme.

Nějak hledám smysl toho všeho. Chci dělat jen to co mě baví. Ale řekněme si na rovinu, že musíme často dělat i ty věci, které s láskou neděláme. A to já se tak nějak snažím pochopit proč. 

Někdy mi to přijde strašně snadné - jako myšlenka, všechno co mě nebaví upustit, přestat dělat, ale na druhou stranu je to těžké. A to dost. Ale je to opravdu tak těžké ? Možná má všechno své východisko. A já to ho tak nějak hledám. 

Ale víte co, za poslední dobu jsem si uvědomila hodně věcí.


NENÍ DŮLEŽITÉ CO MÁŠ, ALE KOHO MÁŠ. A důležité je BÝT SÁM SEBOU. 


Já mám občas dny, kdy nemám absolutně náladu si s někým povídat, smát se nějakým vtípkům, ale prostě jen tak 


ŽÍT. ŽÍT SAMA SE SEBOU, NEPŘETVAŘOVAT SE, ŽE MĚ TO BAVÍ, ŽE SE SMĚJU, PROTOŽE MI TO PŘIJDE VTIPNÉ.


Jenže pak si připadám jak nějaký asociálek, který si s ostatními nerozumí. Ale to tak není, já jen hledám 


SPŘÍZNĚNÉ DUŠE. 


Za posledních pár dní jsem si také uvědomila, že je strašně důležité


 MÍT RÁD SÁM SEBE.


Vím, je to strašně těžké, obzvlášť, když mi sami na sobě vidíme tolik nedostatků. Ale je to důležité, protože 


KDYŽ NEMÁTE RÁDI SAMI SEBE, JAK MŮŽETE MÍT RÁDI, OPRAVDU RÁDI OSTATNÍ?


Také vím, že spousta věcí

 JE JEN V HLAVĚ.

 Chcete něčeho dosáhnout, máte nějaký cíl, ale nemůžete se tam, nebo přes něco dostat? A proč to tak je? Je o opravdu tak nedosažitelný cíl, či to máte jen v hlavě? (o tom plánuji článek)

Já jen chci říct, že


 NEBOJTE NĚCO ZKUSIT, NĚCO PŘEKONAT, ZKUSIT NĚCO JINAK, NEŽ DOTEĎ. MĚJTE SE RÁDI, MILUJTE TY OSTATNÍ, TY SVÉ BLIŽNÍ, A HLAVNĚ SE NEPŘETVAŘUJTE A NEPŘEDVÁDĚJTE, ABYSTE SE ZALÍBILI OSTATNÍM, ALE ŽIJTE TAK, JAK TO JE PRO VÁS PŘIROZENÉ


 ♥

Komentáře

  1. Nádherně shrnuto vše důležité pro spokojenost v životě... sranda je, že tohle hledání rovnováhy nikdy nekončí ;-) ale je to to nejúžasnější, co nám život dává...

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné napísané tiež som si uvedomila že základ je mať rád sám seba a nehladat na sebe stále nejaké chyby :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásne napísane, súhlasím so všetkým čo píšeš! človek á byť šťastný skutočne! a nie len akože, a nevzdávať sa nikdy presne tak, všetko je len v hlave :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásne myšlienky su napísané v tomto článku len tak dalej takýchto pozitývných článkov, super :))

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Samá krásná a pravdivá slova. Poslední dobou se o něco obdobného taky pokouším. Smysl života asi neodhalíme, to si nemyslím, nejspíš bude mnohem prostší, než bychom čekali. Ale snažím se najít životní rovnováhu, užívat si ten život podle sebe (protože podle každého znamená užívání si života něco jiného) a ano, hlavně se mít ráda. Tedy, mít se ráda jsem se naučila už před nějakou dobou, ale občas je to jako ve filmu V hlavě, je nás tam uvnitř víc, každá by chtěla něco jiného a rozhodni se pro to správné.
    Líbí se mi, jaká témata tu rozebíráš, jak to tu působí, určitě sem ještě zavítám. Když budeš chtít, zvu tě k sobě na blog, kde zas já bilancuju se svým životem, introvertností a cestou za svými sny: www.introvertnisvet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat