YOUTUBE trendy



Výsledek obrázku pro youtube
zdroj
                                               

Na youtube scéně jsem si všimla za poslední dobu pár "trendů", které se opakují u více youtuberů a i lidí. Můžeme ty trendy vidět všude možně na sociálních sítích, a já vám k tomu řeknu SVŮJ názor. Doufám ale, že mě neukamenujete. Pokud neradi slyšíte jiné názory, než jaké máte vy, tak prosím nečtěte.


TRENDY CO SE MI NELÍBÍ 

-TRIKA S ROZPARKEM
vždycky když to na někom vidím, tak musím zavírat oči. Vypadá to jako noční košile!

- PONČO
Vypadá to jakoby člověk na sobě měl deku. Vím, že když si někdo dá záležet na výběru, tak to nemusí být až takový propadák, ale většinou se mi to nelíbí.

-FAKE TETOVAČKY
Ano pokud vám je 10 je to pěkné. I já jsem si v tomto věku lepila na ruku tetovačky ze žvýkaček a připadala jsem si hrozně cool, ale pokud vám je 18 a víc, tak mi to přijde docela divné.

-TETOVÁNÍ
Poslední dobou se tetování rozrostlo do takové míry, že potetované lidi potkávám každý den na ulici. Je to nový trend, který se mi ale nelíbí.

- PANDORA
Plno lidí má náramky Pandora. Každý říká, že v tom je něco jako příběh, že je každý jedinečný. Za prvé, ty náramky jsou předražené, za druhé to není vůbec jedinečné, protože pandoru nosí spousty lidí. Za třetí nevím proč, ale přijde mi to, jako náramky pro děti z ozdobičkami.

-O-BAG
Tyto umělé tašky ze začátku nadchly i mě, ale jak jsem to sledovala víc, tak je má teď hrozně moc lidí, a taky se mi to přestalo úplně líbit. Ta cena podle mě vůbec neodpovídá materiálu a přijdou mi jako někam na pláž.

- HOLINKY
Nevím, kde se vzal tento trend, možná projížděla nějaká youtuberka statkem či farmou a viděla někoho kdo má tyto boty na sobě, a tak usoudila, že to je trend, ale nosit holinky do města prostě ne.
Na zahradu, do bláta klidně ale do města?

-BUBBLEOLOGY (ČAJE)
Předražená umělotina, která ani není dobrá. Za mě ne! Doporučuji čerstvé šťávy UGO.


TRENDY CO MI NEVADÍ

-MIMONI
Jsou všude! Film jsem neviděla, žádného doma nemám, nic o nic nevím. Takže nesoudím, nějak kolem nich jen procházím.

-STARBUCKS
I mě tato vlna vzala, a když jsem byla v Praze, tak jsem si to kafe prostě musela koupit, ale přijde mi jako normální kafe, jen s vaším jménem a za větší peníze.

ROZTRHANÉ DŽÍNY NA KOLENOU
-Decentně roztrhané džíny se mi docela líbí, takže tento trend mi nevadí. Sama vlastním už delší dobu jedny trochu roztrhané, ale abych si kupovala další jen kvůli dírkám na kolenou, to asi ne.

-DESTRUKČNÍ DENÍK
-Doma ho nevlastním, protože nejsem ten typ člověka, kterého tyto věci baví, ale na druhou stranu to spoustu lidí baví, a myslím, že to není špatné se u toho odreagovat.

-VAK NA ZÁDA
-Asi praktická věc, kterou hodíte na záda a jdete. Ale já bych si to vzala někam na výlet, do přírody, ale jako do města nebo nějakou schůzku asi ne.

TRENDY CO SE MI LÍBÍ

-YANKEE CANDLE (SVÍČKY+VOSKY)
Miluju mít zapálené svíčky, jakékoliv. Sice yankee jsou dražší, ale vydrží neskutečně dlouho, protože jim stačí hořet chviličku a provoní vám celý pokoj/byt. Jediná nevýhoda je, že některé jsou až moc parfémované, takže je stačí mít zapálené třeba 5 minut.

Vosky jsou také super, je hrozně moc druhů, takže výběr je široký.

-CARDIGAN
Jsou pohodlné, jednoduché, a mám je ráda. Myslím, že vypadají i hezky.

- 50 ODSTÍNŮ ŠEDI
Film jsem viděla, knížku nečetla, ale musím říct, že se mi film docela líbil. Sice byl kolem toho takový ohlas, že každý čekal nějaký zázrak, ale kdo od toho čekal moc mohl být zklamaný, a kdo od toho nečekal nic, tak se mu to mohlo líbit.

-VOSS LÁHEV
-Vím, že se primárně kupuje ta voda a ne ta láhev, ale ruku na srdce, kdo si voss koupil jen kvůli vodě? Ty láhve jsou super. Mám i plastovou i skleněnou, a jsem spokojená.

Jak jste na tom vy s youtube trendy? Zaznamenaly jste taky nějaké ? Doufám, že článek nikoho nepohoršil, byl to jen můj názor, a hlavně jde o to, abychom nosili, měli a používali jen to, co my sami chceme, co se nám samotným líbí, a ne to co je trend.

Nenoste něco jen, že to teď má každý, že to je moderní, ale kvůli tomu, že se vám to líbí. A pokud se vám něco nelíbí, tak to řekněte.

Komentáře

  1. Docela s tebou souhlasím ve všem :) Jen teda 50 odstínů, četla jsem knížky a první díl mě bavil hodně, ten třetí. to už jsem se těšila, a bude za mnou. Ale film...jsem ráda, že jsem se na něj podívala doma, a nevyhodila zbytečné peníze v kině. Ale tim nechci kritizovat někoho, komu se líbí, každýmu se líbí něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasné, já zase tomu čtení až tolik nedávám, takže nemůžu posoudit jestli byl lepší film nebo knížka:)

      Vymazat
  2. Pandora a obag mě teda taky moc nechytly :D
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. 50 odtienov sivej milujem ale knihu , teraz čítam greya, ale film je otras, vobec sa mi nepáčil :D , ale dobra parodia na to je 50odtienov čiernej odporučam pozrieť;)
    inak ja moc YT nesledujem, takže nech si kazdý robí čo chce a nosí čo chce v živote su podstatnejšie veci ♥

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasné to bylo trošku s nadsázkou :) mně to je taky jedno kdo co nosí :) díky za tip .:)

      Vymazat
  4. Super post!! Také nemusím Pandorů a Obag a čaj Bubbleology jsem ještě neochutnala, nemusím teda ani Starbucks!

    OdpovědětVymazat
  5. Ja zas ponča milujem. Som tak trochu pri sebe a cítim sa v tom lepšie a volnejšie. Nemám ich veľa jedno dve, ale nevymenila by som za žiadny kabátik ani sako, pretože v tom by som vyzerala ako klobása na vychádzke a zas trochu sebareflexie by mal mať každý. Nie za každú cenu vyzerať ako módna ikona hoc to na mojej postave vyzerá otrasne. Ja nesledujem čo kto nosí, čo sa mi páči to si navlečiem. Ani iných nesledujem, mám inej starosti ako sedieť na káve a klebetiť kto, čo, kde, ako módna polícia. Bohužiaľ, aj v mojom veku mám kamarátky, ktoré to robia doteraz od puberty, a vyzerá to smiešne.
    50 odtieňov som nečítala, ani ma to nejako neoslovilo, ani film som nevidela, a tak trochu mi vadí, že to veľa ľudí tak preferuje, že i 14-15 kočky na tom celkovo fičia a robia si obraz o svojej budúcnosti. Neviem, ja som radšej za HArryho Pottera a to som vyrastala na Čenkových deťoch. Ale to je tiež vec pohľadu. Kým mňa nikto nenúti do niečoho, nech si každý robí za zavretými dverami čo chce, kým je to v rámci zákona.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat