Tvarohový koláč s kakaovou drobenkou



Na koláč budeme potřebovat: 

   TĚSTO :

  • 250 g hladké mouky
  • 125 g moučkového cukru
  • 1 vejce
  • 150 g Hery
  • 1 lžička kypřicího prášku do pečiva
  • špetka soli
  • 20 g kakaa
   KRÉM:

  • 500 g měkkého tvarohu
  • 3 vejce
  • 60 g krupicového cukru 
  • 1 vanilkový cukr
  • 2 lžíce vanilkového pudinkového prášku
  • 1 lžička nastrouhané citronové kůry
   DROBENKA :

  • 150 g hladké mouky
  • 75 g krupicového cukru
  • 75 g Hery
  • 1 lžička kakaa
   POSTUP :

 Do mísy dáme mouku, prášek do pečiva, kakao a cukr. Přidáme heru nakrájenou na kousky, vejce a špetku   soli. Vypracujeme hladké těsto, které na 30 minut uložíme do chladničky. 

Dortovou formu o průměru 26 cm vyložíme pečícím papírem. Ze 2/3 vychlazeného těsta rozválíme kulatý plát a vložíme ho na dno formy. Několikrát ho propíchneme vidličkou a pečeme ve vyhřáté troubě při 180 °C asi 15 minut.


Na náplň rozmícháme tvaroh s vejci, krupicovým i vanilkovým cukrem, pudinkovým práškem a citronovou kůrou do hladkého krému.

Z mouky, cukru, hery nakrájené na kousky a kakaa připravíme drobenku.


Ze zbylého těsta vyválíme pás asi 4 cm široký a rozložíme ho po obvodu formy s předpečeným korpusem. Formu naplníme tvarohovou směsí a navrch nasypeme drobenku. Koláč dopékáme při 180 °C ještě asi 45 minut.




DOBROU CHUŤ :)


Komentáře

  1. vypadá to úžasně, něco podobného taky pěču doma :)
    bylo by dobré, kdyby jsi fotky zvětšila, takhle vypadaj hrozně malince v tom článku, ale to je jen můj postřeh :)
    Amaya

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky:) normálně je mám větší, ale zjistila jsem, že jsou lehce rozmazané, tak mi přišlo lepší je nechat menší, každopádně díky za tip:)

      Vymazat
  2. Mňam.. Tyhle tvarohové koláče zbožňuji. Zrovna jsem nějaký recept na koláč hledala, určitě vyzkouším :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. toto je jeden z mojich najobľúbenejších koláčov :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, to by bylo něco pro mě. Miluji tvarohové moučníky :-) nezdá se to ani tak těžké ale pečení mě osobně nikdy nešlo a i z jednoduchosti se u mě stala komplikace

    OdpovědětVymazat
  5. Takové koláče mám moc ráda, tak ho určitě někdy vyzkouším!
    Beauty by K. - aktuálně probíhá narozeninová soutěž!

    OdpovědětVymazat
  6. mnam super receptík, dala by som si ;)

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá naprosto úžasně! Někdy ho musím zkusit :)

    PS: na mém blogu právě probíhá giveaway, takže budu moc ráda, když se zapojíš :)
    CATAMOUNT Giveaway

    OdpovědětVymazat

Okomentovat